TYLDA

Digital Signage

Digital Signage to najszybciej rozwijająca się gałąź nowoczesnego marketingu. Zastosowana w nim wysoka technologia oraz wysokiej jakości kreacje reklamowe sprawiają, że powstaje coraz więcej nowoczesnych sieci.
Zmiany pokoleniowe w Polsce wymuszają na rynku reklamy podążanie za nowościami technologicznymi oraz powinny skłaniać reklamodawców do inwestycji w nowe drogi komunikowania się z odbiorca reklamy.
Systemy Digital Signage sprawiają, ze przekaz reklamowy staje się dynamiczny i nowoczesny, wyprzedzając przy tym statyczne nośniki.

Digital Signage to najszybciej rozwijająca się gałąź nowoczesnego marketingu. Zastosowana technologia oraz wysokiej jakości kreacje reklamowe sprawiają, że powstaje coraz więcej nowoczesnych sieci. Nośniki w postaci monitorów LCD, ścian wideo, ścian LED czy projektorów przestają być traktowane jako nowinki techniczne i stają się coraz bardziej popularnymi mediami reklamowymi. Za pomocą centralnie i zdalnie zarządzanej sieci cyfrowych ekranów, można skutecznie rozpowszechniać treści promocyjne, informacyjne czy rozrywkowe.

Na system Digital Signage składają się następujące elementy:

• Nośniki - ekrany.
• Źródła sygnału - odtwarzacze, serwery wraz z systemami dystrybucji.
• Oprogramowanie do zarządzania i modyfikowania treści.
• Content - czyli treść.

Treść jaką przekazują nośniki Digital Signage jest bardzo zróżnicowana: w zależności od potrzeb klienta cyfrowy nośnik może wyświetlać prostą informację tekstową, logotypy, banery, statyczne pliki graficzne, animacje, filmy, aż po audycje TV czy serwisy internetowe.

Zalety Digital Signage:
• Wysoka skuteczność przekazu.
• Atrakcyjny sposób prezentowania informacji.
• Istotny wpływ na wzrost poziomu sprzedaży lub świadomości marki.
• Możliwość szybkiej aktualizacji przekazu – także poprzez Internet.
• Szybka komunikacja z wieloma odbiorcami jednocześnie - w jednej lub wielu lokalizacjach.
• Administracja treścią i sprzętem z jednego centralnego punktu.
• Nowoczesne nośniki o estetycznym wyglądzie.
• Oszczędność kosztów.

back